Fav anime..?

Aku peminat ‘Bleach‘, my favorite anime of all time.  Takkan minat Bleach je kan? Ada juga anime lain yang aku minat cuma tak segila aku tengok anime Bleach. Hehehe… Oh ya, mungkin bukan juga se-Die Hard Fan peminat Bleach yang lain sebab aku hanya mengikuti Bleach melalui siri video n xp’nah baca manga. Manga pada aku agak membosankan sebab aku bukan jenis suka nak berimaginasi bagaimana aksi dia lawan, tak feel..! Ekekeke… Aku mula mengikuti cerita Bleach neh masa tahun 2006, sampailah sekarang! Aku dulu mula tengok + download sekali.  Mula dari episod 1 sampai yang terkini – Bleach 347. ^_^Psssttt…nak tahu ke kat mana aku download??!! Masa tahun 2006 aku gunakan – Bleach Portal ( website neh khas klo nak download je + baca manga ). Sampai tahun 2008, aku dapat tahu link lain yang lebih cepat 1 episode dan lebih cepat nak download – Bleach ExileSetahun atau 2 tahun kemudian Bleach Exile dah tak keluarkan link untuk download dan die swuh gi Anime-AccessKalau korang pergi anime-access sana ada macam-macam anime!! Download lah mana yang korang suke…Hehehe…

2 thoughts on “Fav anime..?

Komen >

