My Mochi can play fetch!!!

Tak percaya ke? Ha….kucing akulah yang pandai main ‘fetch’ neh!
 Tak semua kucing pandai main ‘fetch’. Cth terdekat adalah Mocha.
Hehehe…Mocha minat kejar tapi tak berminat nak bawa semula.
Pemalas tuh mmg..Mochi juga yang rajin, rajin ada sebab na…
Sebab nak  bermanja dengan aku lah…!! ^_^ 

Pada bulan Sept 2011, Mochi berumur dalam lingkungan 3-4 bulan rasanya.
Pada bulan tuh la aku jumpa bakat dia…! Ngeee….

Itu masa 2 bulan lepas, video pun cikai-cikai ja…
Jom tengok perkembangan si kecil ini yang dah nak masuk 7 bulan..
Persembahkan!! MOCHI…!!

Oh, selalunya kalau anjing dapat upah kan?? Err…..upah belai jek ok tak? ngeee….

Advertisements

2 thoughts on “My Mochi can play fetch!!!

Komen >

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s