Keluarga Si Manja

Sempena hari Ibu ini kan, aku nak perkenalkan seekor kucing yang bernama Comot, semalam genaplah Si Comot ini menjadi ibu kepada 4 ekor anaknya selama sebulan! Menjadi ibu di usia muda tidaklah menjadi satu bebanan buat dia apabila dia masih boleh bermain kuak lentang bersama Si Manja. Hehehe…Si Manja? Manja adalah kucing jantan yakni bapa kepada anak-anak Si Comot!

Buat pengetahuan semua, sebelum Manja dimandulkan tuannya, tuannya ni tidak tahu menahu langsung yang Comot sempat dibuntingkan oleh Manja ini..hehehe..Tuan dia ingat Comot cuma kuat makan sbb tu jadi gendut..hahahaa.. Aku pun ada juga fikir menda sama, tak mungkinlah bunting kan…kecik lagi Si Comot tu..baru cecah 5-6 bulan tapi sangkaan kami semua meleset apabila Cik Blank sendiri mengesahkan Si Comot bunting. Ha, macam doktor Vet ar plak Cik Blank neh..ahaha.. Apalagi, Tuan kepada Comot pun kelam kabut jadinya…ahahaha…nak sediakan apa untuk sambut cucu dia neh..baru seminggu tahu die bunting, beranaklah dia pada 12.04.2012 bulan lepas. Manja mmg ‘pro’ sempat dia tinggalkan waris.. ^_^

This slideshow requires JavaScript.

Advertisements

Komen >

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s