Mochiku yang dara…

Masa ni aku dengan Miss Blank ru balik dari Perak, terus ambil Mochi di klinik setelah hampir 4 hari dia tinggal di sana atas masalah kesihatan. Ecehh..bukan masalah kesihatan sebenarnya tapi Mochi mengalami keracauan kedaraan yang melanda atas sebab keinginan tinggi terhadap kucing jantan. Gatal sangat sampai mengganggu bintang malam aku. Ikutkan hati nk je aku ikat die…nasib baiklah die kucing kesayangan aku..ngee.. Oleh itu cara nak bagi die diam adalah dengan PEMANDULAN. Diam je dia duk atas pangku masa dalam kete..mungkin perut die masih sakit kot…

Image

Sampai rumah pun dia tak banyak bunyi, tak terlalu aktif..Tidur je…Alahai kesian plak kat anak aku sowang neh.. Abang die cam gile aktif da tu…hehe… Tidurlah ye sayang….

Luka ini masih lagi baru dan masih ada lagi tali tangsi pada perut Mochi. Jahitan sangat kemas dan pemotongan pun nmpk bersih dan kemas gak… Thx Dr Zul / Faiz serta pertolongan Misi Rizal…eheheh…

Luka dah hampir mengering dan tali tangsi tu banyak kali kena tarik n digigit Mochi… Luka nk baik mungkin ada rasa gatal dan die mungkin tak selesa…uhuhu…

Tidur membulat sebelah bantal aku…macam sejuk sangat je…

Masa ni aku tersedar dalam pukul 2-3 pagi, die sedang tidur atas perut aku…

Baru nak amik mood tido, die datang baring di sisi aku….^_^

Belum sempat nak lelapkan mata, dari sisi aku, die datang baring atas lengan plak…Alahaii……

Haa…..itu antara gamba Mochi masa minggu die sakit…Sangat-sangat manja dengan aku..nk manja dengan sape plak lagi kan klo bkn aku… Mak Tiri die Miss Blank x kuasa nk layan sangat..eeekeke…  Anyway, thx Miss Blank sbb bantu dr segi kewangan utk kesihatan anak-anak aku neh.. ^_^ Nak harap aku sowang menangis je la aku tgk dowang ni sakit…huhu… Masa Mochi sakit ru nak baik…Hmm.. Mocha plak sakit…t aku cite kisah Mocha plak sakit…

I MISS YOU, MOCHI n MOCHA!!

Advertisements

12 thoughts on “Mochiku yang dara…

Komen >

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s