Finalizing artwork!

Sebelum ini ada orang pernah bertanya, aku siapkan lukisan aku dan kekalkannya menggunakan apa..? So, ini adalah spray yang aku guna untuk touch up last.
Ada banyak jenis di kedai-kedai stationary tertentu sebab aku tak jumpa spray ini kat MPH ke Borders ke…xde.. Korang kena cari pada kedai stationary yg provide brg2 utk lukisan. Harga untuk spray ni aku tak sure la bape harga mereka sekarang sbb aku beli saiz kecik ini dlu pun RM15.++ camtu lah.. tapi ikut jenislah, ada mahal, ada murah.. So korang leh baca info die sebelum membeli. Aku beli yang ini sbb orang kedai tu yg syorkan kalau guna pensel sesuai guna spray ini. Aku ini tak reti guna warna @ pen. So hampir 95% lukisan aku adalah pensel.

8 thoughts on “Finalizing artwork!

Komen >

