Penempatan Baru

Duduk serumah sewa dengan aku semula dan bermulalah espisod menyakitkan kepala aku. Hehehe. Tak adalah sakit kepala sangat tapi mmg tekanan juga ar kalau pepagi buta dowang dah bangun memekak suruh buka pintu. =.= Huwargghh…. Apa pun memang cukup bersabar tol aku dengan karenah mereka.

New House
Mochi buat umah baru cam umah sendiri lelagi bile owner sofa keluar bekerja. Hahaha… Jgn marah Kak Has. :p Mochi ske baring menelempek kat tengah² sofa umpama katil die punya sowang. Wahh…kemain lagi anak dara ni ek..
Yang Meow Mocha plak dok mengendeng kat batang paip kat dapo umah..nk kata ada tikus, mmg xde la kat tingkat 17 umah neh..rupanya die tunggu cicak keluar. Haa…selagi x jumpa cicak, die dok la wat muka sedih die kat ctu…
Aktiviti lain adalah bersantai….haa..klo camni mmg tenang sikit aku tgk mereka.. Diam je dan buat² muka comel dan kesian tuh.. Pastu tgh relax² dowang buat reunion perjumpaan sesama sendiri. Aktiviti jilat bulu sesama sndri..tp bulu mereka gugur…. Ya Rabbi! Apa aku nak buat neh? Makin teruk pula bebulu mereka neh gugur…Aku tak tahu nk wat solution camne.. Korang ada petua x?

Advertisements

Komen >

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s