28 Ramadhan 1434

Dah nak berhari raya lagi 2 hari je, raya tahun ini adalah raya pertama kalinya aku bercuti daripada bekerja. Excitednya nak beraya bersama keluarga dan tahun ni juga tahun pertama aku beraya tanpa menyewa kereta, kalau tak aku menyewa kereta untuk pulang beraya. Alhamdulillah ada rezeki tahun ni aku mempunyai empat roda aku sendri. Scandalicious ku – MaChi. ^__^ Ngee…
Dan pada hari ini kereta aku telah siap di-tinted! Ehehehe…belikan ray ban utk MaChi…:p dengan tinted nya mata MaChi maka void la warranty tinted drpd Proton. Huhu~ Proton nye tinted xde secure la..dan panas kereta…jadi aku membuat keputusan utk buang dan letak tinted baru. Aha~ Murah je harga tinted tu~ Beli kat Groupon dan berbaloi².. Nantila aku update gamba MaChi yer~

Ha…byk juga pertama kali tahun ni, raya kali ni gak aku beraya sebagai tunangan orang! ♥
Harap tahun depan aku leh beraya sebagai isteri orang pula~ Amboi! ☺☻ Gedik nyer~~
Apa lagi yang pertama? Raya pertama tak bawa kucing~ Sob Sob..aku decide letak mereka di Pet Boarding area Setapak.

Apa pun, dulu aku terpaksa bekerja waktu raya, masa tu keje CC je kan..jadi aku telah edit video aku men SDO – ID : fazhen dengan background lagu raya. Mmg xde keje kan?
Skrg aku dah kurang pun men game online neh, masih ada cuma kurang..

Enjoy la mendengar, kalau tgk video pun…aku men game tuh~ Lagu senang version hard je..

Selamat Hari Raya Aidilfitri ye kengkawan! Maaf Zahir dan Batin~

Komen >

