Online Game : RAN Online Malaysia

Ini antara salah 1 game online jenis MMORPG yang aku main (*MMORPG = Massively Multiplayer Online Role-Playing Games) dan ini bukan lah game MMORPG pertama yang aku main sebab masa aku muda dahulu kala (Aisehh..macam dah tua sangat pula kan..Haha..) bermacam game online aku test dan main! Hehehe..

Besh juga main game RAN Online SERVER Malaysia neh, sekarang mereka dah upgrade lebih advance lagi serta interface pun semakin menarik. Masa aku main tahun 2007 tuh interface tak ada lah selawa neh, boleh tahan tapi interface sekarang neh plak pun dah agak ketinggalan sebab pirate @ server negara lain dah upgrade dlu~ Hehehe..biasalah kan, bab teknologi negara kita slow sikit pape pun support la server Malaysia! Ahakz, main server luar pun, nk topup game susah, komunikasi pun susah gak..

Aku update sebab bosan jual barang dalam game, so aku update la bgthu yang aku main game neh. Well, lagipun ramai jek skrg gamer pompuan main game! So aku ajak la kengkawan aku yang pompuan tuh jom join aku men game..lelagi yang tak tahu nak buat apa dah kat umah / opis.. Hahaha.. Kalau minat la…kalau tak bo layan! ☻
Anyway, kalau korang baru nak start main, nak tnya pape – leave comment @ pun install je game dlu, then cari aku lam game > IGN : PurityOfWhite (kalau aku rajin online)

Banyak lagi info yang korang boleh tahu melalui link link di bawah ;

Web Site – http://ran.myrosso.com/en/

FB Link – https://www.facebook.com/RanEN.my

Download Link – http://myrosso.com/download.aspx

Ran Forum Link – http://ranonlineforumen.myrosso.com/

Me and My Fiancee

Me and My Fiancee

♥ Oh, well…mungkin jodoh agaknya bertemu dengan tunang yang kaki game gak~ Tapi die lom se-gamer aku lagi lah sebab die tak minat banyak game. Mo Siang @ RAN..tu je la die tahu. Ngee…

Haa…masa untuk balik~ Weee….sedar tak sedar dah masa untuk balik…sambung pula kat umah..

Chiooww~

Komen >

