Online Game : Candy Crush Saga

Dek disebabkan aku malas nak bersesak kejar Event dalam game RAN Online, aku buka store jek kat market. Ada Business Card free kan..pakai jek la.. Jadi, dalam mengisi kekosongan yang ada dan tak tahu nak main game apa, iye la PC opis, xleh la nk install game bebanyak dalam neh..kang orang opis check kang..LOL kantoi la aku asyik main game jek..itu pun dah beberapa kali kena sound untuk tutup RAN tuh~ Ahaha~ Sry, boss.. Saya bosanlah! ^_^

So aku pun bukaklah FB, source source kelekaan di dalam opis! HAhaha…Klik! Klik! Klik! Haaa…main Candy Crush la..~ Game yang ramai sangap gile sampaikan waktu makan pun leh main tapi aku tak adalah gile sangat kat Candy Crush sampai tak boleh stop~ Baru nak masuk 2-3 bulan aku main game neh tp ON OFF la…tak de manjang hadap dia.. Yang paling gile kentang, kengkawan aku yang dah habis main sampai cecah 3++ nyer level. Perghh….LAJU SIOT! Korang makan ke gula² tuh~ HAhahaha…

Hasil aku bermain :

Level 01 - 80Tu dia..aku main agak lambat la sikit kan, so ramai la kengkawan aku maju ke hadapan dengan lajunya. Aku neh tak kejar level..tp aku kejar bintang kat setiap level! Hehehe..tak puas hati aku kalau tak dapat 3 Bintang. Ngee…

Akhirnya, kawan aku dah masuk level 200…aku ru nak masuk level 110 harini..hampeh kan~

K la, nak sambung main Candy Crush Saga! bz neh..Bz…

Level 101

3 thoughts on “Online Game : Candy Crush Saga

Komen >

