Meow Mocha & Mochi Bathing Day!

Mandi Time!!

Hahahaha~ Jangan nak lari sangat la kan Mocha! Mochi pun tak perlu nak menyorok sangat la kan..
Gelabah pula mereka tetiba mungkin sebab mereka nampak aku bawa baldi sebab nak ambil air panas yang aku jerang tadi.
Mochi dengan Mocha dah jeling semacam, agaknya dalam hati – “Alamak, hari ni kena mandi ke? Adoii….”
Hahaha.. Selesai buat air suam untuk 2 baldi, aku cari Mochi, nyuruk bawah meja kat dapur~ Ahakz! Janganlah nak pepura tidur plak..tadi elok je kamu berlari² dengan abang Mocha kan?

Masa mandikan Mochi, aku ada perasan belakang tengkuk dia cam ada bintik² hitam. Alamak! Infection! Mesti sebab alergi neh! Masa hantar boarding dulu, ada titiskan ubat kutu kat belakang tengkuk dia.
Ouuss…cian Mochi.. Nyesal tak mandikan kamu selepas ambil dari Pet Boarding haritu..da botak sikit bahagian tu. Apa pun alergi ni rasanya tak bahaya pun. Aku gosok ngan sabun, gosok dan gosok sampai bintik hitam tu hilang.
Tunggu lagi 2-3 hari, kalau masih tak baik lepas ni kena bawa gi klinik la buat check up. Huhu.

Selesai je Mochi, aku keringkan dia dulu sebelum aku kerjakan Mocha pula! Hahaha… Jahat pula gelak aku neh~ Macam nak dera mereka plak. :p

Uik~ Pelik, aku tak perlu kejar Mocha, dia relak je masa aku amik dia. Waahh…rela hati ye abg Mocha? Baik sangat pula ini..ada apa-apa ke?
Ke memang minta dimandikan? Kotor dah ek? Alolorr….

Laa….memang betul Mocha nak mandi. Mesti dia marah aku tak mandikan lepas balik dari hotel haritu. Sorry syg! Kakak mu ni mmg pemalas lol..ada sahaja keje lain nak dibuat taw…
(Mocha – “ye la tuh! Dok hadap game tgk!!) Errr….manade! Tak baik taw fitnah akak! Ehehehehe….he..he…heee…

Syok lepak! Eleh, baldi kecik berani lah..baldi besar ada beran ke?

Syok lepak!
Eleh, baldi kecik berani lah..baldi besar ada beran ke?

Amacam? Macho tak Mocha? Haa…Macho ada related tuh ngan Mocha! Haha..

Ouh..penat dah. Akhirnya dak 2 ekor neh selepas aku mandikan.

Wangi Dah♥♥♥♥♥♥♥♥

Advertisements

Komen >

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s