Meow : Mr. Sticky in da houz! ♥

Aiyaya~ Mocha kucingku malam tadi jumpa Mr. Sticky dan aku rasa dia ingat Sticky ni adalah cicak. Ini kerana dia buat Sticky tu sama macam seperti dia menangkap cicak. Meow Mocha aku sangat susah nak diajak bermain atau berminat dengan sesuatu benda. Kucing jantan memang perangai macam itu agaknya. Mocha sangat² berminat tangkap lipas, cicak dan sewaktu dengannya. Memula aku pelik dengan apa yang Mocha gongong dalam mulut dia sebab memang aku ingat cicak juga dengan mak aku jerit² – In’z, Mocha tgkap cicak tuh!! (mak aku geli dengan cicak dan geli gak dengan Mr. Sticky) Sekali aku tgk menda tu warna hijau dan melekit-lekit bila aku sentuh. Ahaaaa….mainan yang lekit-lekit tuh rupanya.

Mr. Sticky yang disangka cicak oleh Meow Mocha!

Mr. Sticky yang disangka cicak oleh Meow Mocha!

Dari mana Mocha dapat? Aku pun tak tahu, tetiba ja menda ni muncul macam cicak gak. Aku pun mengambil kesempatan untuk membuli dia! Jom tgk Mocha kena buli dan pembantunya – Mochi.

Marah dia bila aku terlambung Mr Sticky dan melekat kat siling rumah. Hahaha.

Sebijik macam Mochi main fetch. Pergh, julung kali Mocha excited nak bermain dengan sesuatu benda sampai macam ni sekali~ ♥♥

Ini versi video paling panjang sebab aku nak tolong ambilkan Mr. Sticky yang tak nak turun dari dinding umah aku neh..kui kui..

Advertisements

Komen >

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s